Subject: VT2175 Pirgu küla, Rapla maakond - liiklusvälise tegevuse loa taotlus
From: "Valdur Randoja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Timmo Teder" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 13:09:28 +0200

Tere,

Edastan:

                VT2175 Pirgu küla, Rapla maakond - liiklusvälise tegevuse
loa taotlus.

Lugupidamisega

Valdur Randoja

Projektijuht

AllSpark OÜ I  <https://www.allspark.ee/> www.allspark.ee

+37258666393 I  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn, Estonia

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.